3 Nisan 2017 Pazartesi

Hashminers İle İlgili Önemli Duyuru

Değerli Arkadaşlar, daha önce burada ve Twitter hesabımda (26.03.2017) Hashminers ve kazanç planına ilişkin bir yazı paylaşmıştım. 

Gerçekten çok kârlı bir sistem olarak gördüğüm için sizlere de anlatmaktan çekinmedim; çünkü bencil biri değilim ve insanların para kazanmaları beni çok mutlu eder...

Daha sonra bir Twitter'daki bir takipçimin "Faize benziyor sanki" uyarısının ardından içime bir kurt düştü ve son 1 hafta boyunca konuyu araştırdım. Hem kendim için hem de konuya hassasiyetle yaklaşanlar için bunu bir borç bildim. 

Araştırmalarım sonucunda ortaya şöyle bir durum çıktı:

Parayı yatıran kimse herhangi bir riskle karşılaşmıyor, sizin verdiğiniz paranın üzerine sabit bir kâr koyuyorlar, kâr oranı değişse bile kaybetme riskiniz hiç yok.  Bu durumda, bunun bankaya faizle para yatırmadan çok bir farkı yok. Katılım bankalarında kâr ve zararda yüzdelik dilim sabit, mesela %80 ve %20 gibi. Ama kârın ya da zararın ne kadar geleceği kesin değil. Bu şirkette ise siz ne kadar yatırırsanız onun muhakkak günlük en az %3.12 oranında kârını alıyorsunuz.

Evet arkadaşlar, durum bu... Önceden araştırmayıp sizinle paylaştığım için hepinizden özür diliyorum. Lütfen hakkınızı helâl ediniz. Kaç gündür bunun vicdan azabıyla yaşıyorum...

Bu sistemin Ethtrade ile aynı şekilde çalıştığını düşündüğüm için aceleci davrandım. Ethtrade dövize para yatırma mantığıyla çalışıyor ve BTC, ETH ve Dolar her an yükselme-düşme riski taşıyor. Dolayısıyla kur artışından kâr etmede herhangi bir problem yok. 

Şimdi gelelim Hashminers'tan -%5 kesinti ile- anaparamızı çekmeye.

Bunun için önce YOUR DEPOSIT'e, ardından RELEASE'e tıklamalısınız.

 

Açılan sayfada ise önce RELEASE DEPOSIT'e tıklıyoruz, sonra da CONFIRM'e...



Sisteme yatırdığınız BTC miktarı %5 kesinti ile hesabınıza yatacak [Tabi önceden hesabınızda biriken kârı (faizi) çekmek istemiyorsanız, kesilen miktarı bir yere not edin]. Kalan miktarı çekmek için aşağıdaki işlemi yapıp ardından CONFIRM'e tıklayınız.

 

(Buradan gelen kâr ile bir miktar Litecoin almıştım. Onu da ortadan kaldırmak için bir Litecoin cüzdanı indirdim ve hepsini oraya gönderip ardından cüzdanı sildim.)

Yukarıda bahsettiğim işlemleri az önce sorunsuz bir şekilde tamamladım.

Benim yönlendirmemle sisteme kaydolan arkadaşlar varsa en kısa sürede Twitter'dan bana ulaşabilirler. Elimden geldiğince %5 kesintilerini göndermeye çalışacağım.

Tekrar özür diler, hayırlı ve bol kazançlar dilerim...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder