12 Mayıs 2017 Cuma

Ne Yapsak?

Değerli Arkadaşlar, çoğumuz bu piyasada yeniyiz ve açıkça görüldüğü üzere yardıma ihtiyacımız var. Ben bu yardım konularının kabaca iki sınıf altında toplanabileceğini düşünüyorum: 
1. Hesap açma, BTC-Altcoin Exchange ve Trade vb. 
2. Analiz

İlk kısımla ilgili elden geldiğince yardıma hazırım; fakat ikinci kısım uzmanlık alanım değil. Bu durumda konuyla ilgili paylaşım yapan Twitter hesapları dikkat çekmekte.

Bu hesapların da çoğunun İngilizce paylaşım yapması, pek çok arkadaşımızın olayın gerisinde kalmasına neden oluyor.
Türkçe analiz paylaşımları yapan bir hesap olsa ne güzel olurdu değil mi... E var ya zaten :) @Alt_coin_TR 
Demem o ki sevgili arkadaşlar, biz hocamızı destekleyelim ki o da paylaşımlarına uzun müddet devam etsin. 

Ara sıra günlük kârımızın bi kısmını -herkes kendi kârı nispetinde- onunla paylaşabiliriz. Biz kazandıkça onunla paylaşırız, o kazandıkça daha çok analiz paylaşımı yapar :) Win-Win!
@Alt_coin_TR hocamızın BTC adresi: 11v18STKuetj5hVZBPnfqD5gQ3SbwNx3M

Karşılıksız bir şey elde etmeyi "hastalık" olarak gören biri olarak bu benim şahsi kanaatimdir... Eleştiren de destekleyen de başımın üstündedir.
@TalattAbi ve @Gold_Man_TR'nin de analiz paylaşımları gözden kaçmamaktadır :D Aynı durum onlar için de söz konusudur. 

Yukarıdaki açıklamalar, analiz çözümlemede uzmanlaşmış ve paylaşım yapacak herkes için geçerlidir, bekleriz.
Bu arada, belki bana çok kızıyor ve "Nereden bulaştım bu adama!" diyor ama @trendmate_James'i de çeşitli vesilerle -engellemediği müddetçe- coin borsasına davet etmeye devam edicem 

Birkaç öneri: 
İngilizce bilen ve coin dünyası hakkında malumat sahibi olan arkadaşlar;
1. Bu dünyada kullanılan terimlerin açıklandığı ders/ler yapabilir. Ben buna "Altcoin Trade İngilizcesi" diyorum ;)
2. Yoğun istek gelen Altcoin'lerin projelerini flood şeklinde paylaşabilirler.
Bu çalışmaların karşılığını yine belirlenen miktarda coin olarak alabilirler.
1. Dersler Youtube veya Scope üzerinden yapılabilir.
2. Flood, ödeme yapanlara DM'den iletilebilir veya bir web sitesi hazırlanır vs... (Bunlar her türlü suistimâle açık, farkındayım...)
Ya da biri çıkar: "Kiminin parası, kiminin duası" der :D  
Talep edilen ücret abartılmadığı müddetçe, iyi bir katılım olacağını düşünüyorum.

Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Herkese hayırlı ve bol kazançlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder